mandag 19. desember 2011

Siste innspurt til jul.

Onsdag var vi på juleverksted og prøvde oss på å lage julepynt og julekonfekt, merkelig hvor mye enklere det ser ut å lage en det egentlig er...Torsdag var undertegnede på julebord - det var den dagen :))
Fredag var det pakking av julegaver hele kvelden mens vi hørte at Jenny vant (velfortjent) Idol.
Jeg fikk løpt mine 10 km på tredemøllen på lørdag før vi skulle på julemiddag hos min mor. Deilig!!
Nå er det søndag kveld og etter intens søndagshandling og påfølgende pakking er status at jeg har igjen to halve gaver, så er julegavehandelen ferdig!
Brownies står ferdig laget i boden og pepperkaker er innkjøpt, i morgen er det skoleavslutning for yngste jenta.
Da synest jeg det er på tide å køye. God natt og god ny uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar